Sunday, August 1, 2010

oh study mood, please come to my heart~~

Hari ini cuaca baik.Xpanas sangat dan x hujan jugak.So sedang2 gitu je la cuaca hari ni.hehe.

Erm, aku da 3 hari dok rumah dengan rasa bosan.bila bosan, aku online la.Sebab tu aku asik online je.hehe.tapi baru arini nak buat entri baru, sebelum ni baca blog orang je..huhu.

Masalah betol la.Sem ni da bg cuti lama pon nak merungut jgk kan?Itu lah manusia.X pernah puas dgn apa yg dimiliki.hee~

Dulu klu time2 ni, confem kami tengah bertungkus lumus menyiapkan esaimen2 ataupon repot2 yg sangat la banyak.Dah la cuti sekejap je.Kelas pulak pack je hari2.

Tapi sem ni agak kureng ckit la esaimen.rilek je.Time awal2 aritu terase jgk boleh berstudy sebab cuti ada 3 hari.Tapi tu semua hanya lah tinggal harapan semata-mata.Lagi lama cuti, lagi banyak la kami berfoya-foya x tentu hala.So lagi banyak la duit abis.haha.

So bilakah aku akan start study ni?banyak jgk da blaja, tapi x study2 lagi ni.asik tangguh2 je..las2 da hari ahad da.haha.Doa2 la aku jadi seorang pelajar yang rajin slps aku mengepos entri ni ye..

ok lah, aku da nak start study da ni..papai kwn2 sekalian..hehe.


*buku ni la aku nk study sat ag =P hehe

4 comments: